Instructions vidéo

Introduction

Alors que 2020 se termine, Apple nous apporte un dernier cadeau sous la forme d'un nouvel iPad Air - qui ressemble à un iPad Pro.

Qu'est-ce qui se passe à l'intérieur? Rejoignez-nous pour une vidéo démontage d'inspection du nouvel Air !

Vous cherchez toutes les dernières mises à jour de nos vues éclatées de toutes tailles ? Suivez-nous sur link|https://www.facebook.com/iFixit|Facebook|new_window=true], Instagram ou Twitter et ne manquez plus les dernières nouvelles de la tech. Pour les livraisons maison, inscrivez-vous à notre newsletter.

Cette vue éclatée n'est pas un tutoriel de réparation. Pour réparer votre iPad Air 4, utilisez notre manuel de réparation.

en fr

100%

Commencez à traduire ›

8 commentaires

Will there be a full teardown for this device?

CChin - Réponse

Hi Chunglin! This is the only teardown iFixit will create for this particular iPad. We’ll also post repair guides at some point, as always.

Jeff Suovanen -

well teardowns are not wat they have been before ifixit is become to lazy to write full teardowns like they used to do before.

Peter Ben Jumanne - Réponse

Hi,

The Itouch Id sleep/wae button of my Ipad Air 4 has been damaged, I notice that there is a small crack and it “heats up” when the Ipad is on.

At the moment I am unable to find the Itouch ID button. Does anyone know where I can buy it?

Thank you

Cheers

Alberto MARUGAN - Réponse

Well.. Note that there have been NO repairs available for Touch ID since iPhone 5s, because the sensor and the processor matched one-to-one. I’m not a professional so I don’t exactly know this thing for Air 4, but I’m sure that you can’t replace Touch ID by yourself. I recommend that you go to the Genius Bar.

Sizun Cho -

Can we get a top-down pic of the internals to use as a wallpaper?

ChunkyFox - Réponse

Anyone know which specific magnets are the Hall Effect Sensors? Thanks!

Mari Mardre - Réponse

Hi, my ipad air 2020 display LCD panel is broken because of pressure, I want to get it repaired (replaced with new display) how much it will cost approax. ???

Vinay Kumar - Réponse

Ajouter un commentaire

Nombre de vues :

Dernières 24 heures : 62

7 derniers jours : 426

30 derniers jours : 2,362

Total : 21,101