Info : Vous modifiez actuellement un pré-requis du tutoriel que vous venez de consulter. Toutes les modifications affecteront les 14 tutoriels qui comprennent cette étape.

Anglais
Français

Traduction de l’étape 1

Étape 1
Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
  • Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.

  • Power off your iPhone before beginning disassembly.

  • Remove the two 3.5 mm pentalobe screws on the bottom edge of the iPhone.

  • Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Have replacement seals ready before you proceed past this step, or take care to avoid liquid exposure if you reassemble your iPhone without replacing the seals.

Avant de commencer, déchargez la batterie de votre iPhone en dessous de 25 %. Une batterie au lithium peut prendre feu et/ou exploser si elle est accidentellement percée.

Éteignez votre iPhone avant de commencer le démontage.

Ouvrir l'iPhone va endommager les joints étanches. Si vous ne les remplacez pas, votre téléphone ne sera plus étanche.

Dévissez les deux vis Pentalobe de 3,5 mm sur le bord inférieur de l'iPhone.

[* icon_caution] Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
[* black] Power off your iPhone before beginning disassembly.
[* icon_note] Opening the iPhone's display will damage its waterproof seals. If you do not replace the seals, your phone will no longer be water resistant.
[* red] Remove the two 3.5 mm pentalobe screws on the bottom edge of the iPhone.
[* icon_note] Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Have [https://www.ifixit.com/Store/iPhone/IF371-009-1|replacement seals|new_window=true] ready before you proceed past this step, or take care to avoid liquid exposure if you reassemble your iPhone without replacing the seals.