Anglais
Italien

Traduction de l’étape 13

Étape 13
Some users have experienced sign in issues after an ssd upgrade. If this occurs, simply reset the console (keep games and apps if need be.) and that should resolve the issue.
Reset console
  • Some users have experienced sign in issues after an ssd upgrade. If this occurs, simply reset the console (keep games and apps if need be.) and that should resolve the issue.

  • Those who have their Xbox set to "energy saving" mode for startup may experience a 20-30 second black screen before boot. Changing this setting to "instant on" resolves this issue.

  • Now enjoy 20x faster r/w speeds and loading times a fraction that of a standard HDD.

Alcuni utenti hanno avuto problemi di accesso dopo l'aggiornamento a ssd. Se questo si verifica, è sufficiente reimpostare la console (mantenendo giochi e applicazioni, se necessario) e questo dovrebbe risolvere il problema.

Coloro che hanno impostato la Xbox in modalità "risparmio energetico" per l'avvio, possono sperimentare uno schermo nero di 20-30 secondi prima dell'avvio. Cambiare questa impostazione in "instant on" risolve questo problema.

Ora goditi velocità r/w 20 volte maggiori e tempi di caricamento pari a una frazione di quelli di un HDD standard.