Info : Vous modifiez actuellement un pré-requis du tutoriel que vous venez de consulter. Toutes les modifications affecteront les 2 tutoriels qui comprennent cette étape.

Anglais
Français

Traduction de l’étape 16

Étape 16
Repeat the previous step to peel up a second piece of tape directly underneath, securing the left Wi-Fi antenna cable. If you accidentally peeled up both pieces of tape together, carefully peel them apart and separate them before proceeding to the next step. If you accidentally peeled up both pieces of tape together, carefully peel them apart and separate them before proceeding to the next step.
  • Repeat the previous step to peel up a second piece of tape directly underneath, securing the left Wi-Fi antenna cable.

  • If you accidentally peeled up both pieces of tape together, carefully peel them apart and separate them before proceeding to the next step.

Répétez l'étape précédente pour décoller le deuxième morceau de bande, juste en dessous, fixant le câble de l'antenne Wi-Fi gauche.

Si vous avez accidentellement décollé d'un bloc les deux morceaux de ruban adhésif, décollez-les et séparez-les soigneusement avant de passer à l'étape suivante.