Anglais
Français

Traduction de l’étape 3

Étape 3
Undaunted by a fragile rear glass panel thanks to recent teardowns of glue-filled competitors, we grab our heat gun and get to work. Some heat helps the Mate 20 Pro to relax before our standard tools finish the job! Thanks to the relocated fingerprint reader, there's no danger of tearing delicate flex cables  while removing the rear cover.
  • Undaunted by a fragile rear glass panel thanks to recent teardowns of glue-filled competitors, we grab our heat gun and get to work.

  • Some heat helps the Mate 20 Pro to relax before our standard tools finish the job!

  • Thanks to the relocated fingerprint reader, there's no danger of tearing delicate flex cables while removing the rear cover.

L'expérience des démontages récents de concurrents bourrés de colle nous donne le courage d'attaquer une coque arrière en verre fragile sans plus et nous nous mettons direct au travail avec notre pistolet à air chaud.

Un peu de chaleur aide le Mate 20 Pro à se détendre avant que nos outils standard finissent le travail !

Grâce au lecteur d'empreintes digitales déplacé, il n'y a aucun risque de déchirer des câbles flexibles délicats lors du retrait de la coque arrière.