Réparez vos affaires

Droit à la réparation

Boutique

Info : Vous modifiez un tutoriel prérequis. Toutes les modifications apportées affecteront les 8 tutoriels qui comprennent cette étape.

Anglais
Italien

Traduction de l’étape 1

Étape 1
Remove three 1.2 mm Y000 screws securing the battery connector cover bracket. Remove the bracket.
Unscrew the battery connector cover
  • Remove three 1.2 mm Y000 screws securing the battery connector cover bracket.

  • Remove the bracket.

  • Throughout this repair, keep track of each screw and make sure it goes back exactly where it came from to avoid damaging your iPhone.

  • During reassembly, this is a good point to power on your iPhone and test all functions before you seal the display in place. Be sure to power your iPhone back down completely before you continue working.

Rimuovi le tre viti tri-wing Y000 da 1,2 mm che fissano la staffa di protezione del connettore della batteria.

Rimuovi la staffa.

Nel corso dell'intera procedura, tieni traccia di ogni vite per essere sicuro che vada esattamente nel posto da cui l'hai tolta per evitare di danneggiare l'iPhone.

Nel corso del rimontaggio, è una buona idea accendere l'iPhone e testare tutte le funzionalità prima di sigillare nuovamente il display. Ricordati poi di spegnere completamente l'iPhone prima di continuare con il lavoro.