Info : Vous modifiez actuellement une condition préalable du tutoriel que vous venez de consulter. Toutes les modifications affecteront le tutoriel qui comprend cette étape.

Anglais
Français

Traduction de l’étape 3

Étape 3
Use the flat end of a spudger to pry up the battery connector and disconnect it. During reassembly, this is a good point to power on your phone and test all functions before sealing it up. Be sure to power your phone back down completely before you continue working.
Disconnect the battery
  • Use the flat end of a spudger to pry up the battery connector and disconnect it.

  • During reassembly, this is a good point to power on your phone and test all functions before sealing it up. Be sure to power your phone back down completely before you continue working.

Faites levier sur le connecteur de la batterie avec l'extrémité plate d'une spatule pour le débrancher.

Lors du remontage, voici venu le moment d'éteindre votre téléphone et de tester s'il fonctionne avant de le refermer. Pensez à réteindre votre téléphone avant de reprendre le remontage.