Info : Vous modifiez un tutoriel prérequis. Toutes les modifications apportées affecteront les 9 tutoriels qui comprennent cette étape.

Anglais
Espagnol

Traduction de l’étape 1

Étape 1
Caution: Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
Remove the pentalobe screws
  • Caution: Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.

  • Power off your iPhone before beginning disassembly.

  • Remove the two 6.75 mm long pentalobe P2 screws at the bottom edge of the iPhone.

  • Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Have replacement seals ready before you proceed past this step, or take care to avoid liquid exposure if you reassemble your iPhone without replacing the seals.

Precaución: Antes de empezar, descarga la batería de su iPhone por debajo del 25%. Una batería de iones de litio cargada puede incendiarse y/o explotar si se pincha accidentalmente.

Apaga el iPhone antes de empezar a desmontarlo.

Retira los dos tornillos Pentalobe P2 de 6,75 mm de longitud situados en el borde inferior del iPhone.

Si abres la pantalla del iPhone, pondrás en peligro sus juntas de impermeabilidad. Ten preparados los sellos de reemplazo antes de proceder a este paso, o ten cuidado de evitar la exposición a los líquidos si vuelves a montar el iPhone sin reemplazar los sellos.