Anglais
Français

Traduction de l’étape 3

Étape 3
We may have cheered too soon—either someone spilled some chocolate syrup, or that's adhesive securing the bottom of the case. Finding glue in your gadget is as much fun as finding chewed gum on your shoe.
  • We may have cheered too soon—either someone spilled some chocolate syrup, or that's adhesive securing the bottom of the case.

  • Finding glue in your gadget is as much fun as finding chewed gum on your shoe.

  • Luckily this bit of foam adhesive is no match for a few swipes of a plastic opening pick. Our poor fixer souls have seen much worse recently.

  • With the adhesive out of the way, we get our first peek inside this delicious new device.

On s'est réjoui un peu vite... Soit quelqu'un a renversé de la sauce chocolat, soit il y a bien de la colle pour maintenir le bas de la coque.

Trouver de la colle en démontant un appareil est aussi réjouissant que découvrir un chewing-gum collé sous sa chaussure.

Heureusement, cet adhésif en mousse ne fait pas le poids face à quelques passage d'un médiator en plastique. Nos pauvres âmes de réparateur ont vu bien pire récemment.

Une fois l'adhésif hors-jeu, on a un premier aperçu dans ce nouvel appareil merveilleux.