Réparez vos affaires

Droit à la réparation

Boutique

Anglais
Espagnol

Traduction de l’étape 6

Étape 6
Get a scrap of matching fabric to patch the baffle. Make sure you have enough fabric to cover the area you measured in the previous step, with an inch or two extra in each direction. We are using a piece of fabric that is slightly lighter than our jacket, so you can easily identify which areas we are working on.
  • Get a scrap of matching fabric to patch the baffle. Make sure you have enough fabric to cover the area you measured in the previous step, with an inch or two extra in each direction.

  • We are using a piece of fabric that is slightly lighter than our jacket, so you can easily identify which areas we are working on.

  • Fold one of the long edges of the fabric over so that it is straight.

Consigue un trozo de tela similar a la de la zona de arreglo para el parche del separador. Asegúrate de que tienes suficiente tela para cubrir el área que has medido en el paso anterior, dejando una o dos pulgadas adicionales en cada dirección.

En nuestro ejemplo, se está empleando una pieza de tela que es de un color más claro que nuestro chaquetón, con lo que podremos identificar fácilmente las zonas en las que estamos trabajando.

Dobla uno de los lados más largos de la tela para que esté recto.