Anglais
Italien

Traduction de l’étape 14

Étape 14
On the left, we have Samsung's 16MP 1/2.6” rear-facing camera. Touting new, faster auto-focus, this camera should enable users to finally catch a real UFO with photographic evidence.
  • On the left, we have Samsung's 16MP 1/2.6” rear-facing camera.

  • Touting new, faster auto-focus, this camera should enable users to finally catch a real UFO with photographic evidence.

  • Safe and sound in the main cam's backpack is a control chip: QDA41 L1010 R412.

  • Standing next to the main camera is the Hobbit selfie stunt-double, a 2.0 MP front-facing camera.

  • This little wide-eyed wide-angle lens shoots with a resolution of 1920 x 1080.

A sinistra, abbiamo la fotocamera posteriore Samsung da 16 MP con sensore da 1/2,6".

Vantando un autofocus nuovo e più veloce, questa fotocamera dovrebbe permettere agli utenti di catturare finalmente l'evidenza fotografica di un vero UFO.

Al sicuro e al caldo nello zainetto della fotocamera principale c'è un chip di controllo: QDA41 L1010 R412.

A fianco della fotocamera principale c'è la sua controfigura Hobbit, una fotocamera anteriore da 2,0 MP.

Questo grande occhio piccolo obiettivo grandangolare riprende con una risoluzione di 1920 x 1080.