Info : Vous modifiez actuellement un pré-requis du tutoriel que vous venez de consulter. Toutes les modifications affecteront les 23 tutoriels qui comprennent cette étape.

Anglais
Français

Traduction de l’étape 1

Étape 1
Before disassembling your iPhone, discharge the battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
  • Before disassembling your iPhone, discharge the battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.

  • Power off your iPhone before beginning disassembly.

  • Remove the two 3.6 mm-long Pentalobe screws next to the Lightning connector.

Avant de désassembler votre iPhone, déchargez la batterie en dessous de 25%. Une batterie lithium ion chargée peut s'enflammer et/ou exploser si elle est percée accidentellement.

Éteignez votre iPhone avant de commencer la réparation.

Retirez les deux vis Pentalobe de 3,6 mm situées de part et d'autre du connecteur Lightning.

[* icon_caution] Before disassembling your iPhone, discharge the battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
[* black] Power off your iPhone before beginning disassembly.
[* red] Remove the two 3.6 mmmm-long Pentalobe screws next to the Lightning connector.