Anglais
Français

Traduction de l’étape 3

Étape 3
Connect your laptop to power supply since the update of your phone will take some time. Now choose "repair my phone / tablet". By this way you can fully erase your phone and remove any security password, PIN etc., or change firmware if your phone have OS problem and can't be powered on correctly. This is your last warning about losing your personal data.
  • Connect your laptop to power supply since the update of your phone will take some time.

  • Now choose "repair my phone / tablet". By this way you can fully erase your phone and remove any security password, PIN etc., or change firmware if your phone have OS problem and can't be powered on correctly.

  • This is your last warning about losing your personal data.

Connectez votre ordinateur portable à l'alimentation électrique car la mise à jour de votre téléphone prendra du temps.

Choisissez maintenant "réparer mon téléphone/ma tablette". De cette façon, vous pouvez vider complètement votre téléphone et supprimer tout mot de passe de sécurité, code PIN, etc., ou changer le firmware si votre téléphone a un problème d'OS et ne peut pas être allumé correctement.

Ceci est votre dernier avertissement concernant la perte de vos données personnelles.