Réparez vos affaires

Droit à la réparation

Boutique

Anglais
Français

Traduction de l’étape 7

Étape 7
Use your hands/tools in each shot to demonstrate the action being performed. Shoot in a first-person perspective. Try to set up each shot so that it matches what your readers will see.
Practice Your Technique
  • Use your hands/tools in each shot to demonstrate the action being performed.

  • Shoot in a first-person perspective. Try to set up each shot so that it matches what your readers will see.

  • This first image isn't necessarily bad; the photo is well-lit, free of clutter, and the required action is clear—but the image isn't from the user's perspective.

  • The second image does all of that equally well, and also matches what the reader is likely to see.

Utilisez vos mains / outils dans chaque prise de vue pour démontrer l'action effectuée.

Photographiez en perspective à la première personne. Essayez de configurer chaque prise de vue afin qu'elle corresponde à ce que vos lecteurs verront.

Cette première image n'est pas nécessairement mauvaise : la photo est bien éclairée, sans encombrement et l'action requise est claire, mais l'image n'est pas orientée au point de vue de l'utilisateur.

La deuxième image est tout aussi bien et correspond en plus à ce que le lecteur est susceptible de voir.