Anglais
Français

Traduction de l’étape 13

Étape 13
A glass back and a stubbornly glued battery? Samsung, have you been hanging out with Apple? Alass, the Apple tactics end all too soon. There are no handy pull tabs in sight, meaning this nasty adhesive needs to be picked away one strip at a time.
  • A glass back and a stubbornly glued battery? Samsung, have you been hanging out with Apple?

  • Alass, the Apple tactics end all too soon. There are no handy pull tabs in sight, meaning this nasty adhesive needs to be picked away one strip at a time.

  • We assume that Samsung knows how much of a pain this is, given the markings found inside next to the battery.

Une coque arrière en verre et une batterie obstinément collée ? Samsung, t'as traîné avec Apple ?

Hélas, les tactiques d'Apple s'arrêtent bien trop vite. Il n'y a aucune languette pratique, ce qui veut dire que toute cette colle désagréable doit être retirée bande par bande.

Nous supposons que Samsung sait à quel point c'est pénible, étant donné les inscriptions à l'intérieur à côté de la batterie.