Info : Vous modifiez un tutoriel prérequis. Toutes les modifications apportées affecteront les 17 tutoriels qui comprennent cette étape.

Anglais
Allemand

Traduction de l’étape 1

Étape 1
Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
  • Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.

  • Power off your iPhone before beginning disassembly.

  • Your phone's rear cover may have two #000 Phillips screws or Apple's 5-Point "Pentalobe" screws. Check which screws you have, and ensure you also have the correct screwdriver in order to remove them.

  • Remove the two 3.6 mm Pentalobe or Phillips #000 screws next to the dock connector.

Bevor du anfängst, musst du den Akku deines iPhones auf unter 25% entladen. Ein geladener Lithium-Ionen Akku kann sich entzünden oder explodieren, fall er versehentlich beschädigt wird.

Schalte dein iPhone aus, bevor du es auseinanderbaust.

Deine iPhone Rückabdeckung ist entweder mit zwei Kreuzschlitzschrauben #000 oder Pentalobeschrauben von Apple befestigt. Schaue nach, um welche Schrauben es sich handelt, um sicher zu gehen, dass du den richtigen Schraubendreher zum Lösen hast.

Entferne die beiden 3,6 mm Pentalobe oder Kreuzschlitzschrauben #000 neben dem Dock Anschluss.