Anglais
Français

Traduction de l’étape 4

Étape 4
Brackets and screws start flying as we dig right in, disconnecting the battery for starters. First to fall: the 8 MP, ƒ/2.4, selfie cam, its connector secured by some simple tape.
  • Brackets and screws start flying as we dig right in, disconnecting the battery for starters.

  • First to fall: the 8 MP, ƒ/2.4, selfie cam, its connector secured by some simple tape.

  • The front-facing camera is cute (and packs a pixel-dense punch), but we're really after its big brother(s).

  • We're slightly bummed we didn't get to test out the fancy software features that compliment this hardware. The Perfect Selfie will have to wait.

Des fixations et des vis se mettent à voler alors que nous entamons notre progression vers l'intérieur du smartphone. Nous commençons par déconnecter la batterie.

Première pièce à sortir : l'appareil photo frontal de 8 mégapixels. Le connecteur n'est maintenu que par de l'adhésif.

La caméra avant est mignonne (et est équipée d'une bonne dose de pixels), mais ce sont surtout ses grandes sœurs qui retiennent notre attention.

Nous sommes quand même déçus de ne pas pouvoir tester les fonctionnalités raffinées du logiciel qui accompagne ce hardware. Le selfie parfait devra attendre encore un peu.