Anglais
Français

Traduction de l’étape 9

Étape 9
The itty bitty spring-contact-connected earpiece speaker pops right out of the display assembly. Spring contacts are always a nice find, they make disassembly nearly foolproof.
  • The itty bitty spring-contact-connected earpiece speaker pops right out of the display assembly.

  • Spring contacts are always a nice find, they make disassembly nearly foolproof.

  • The loudspeaker (complete with foam plug) takes a little encouragement from a plastic opening tool, but is shortly freed as well.

  • That bit of foam may be a method of ingress proofing for the speaker, keeping dust and pointy objects at bay. But it looks a bit like an afterthought, if you ask us.

Le tout petit haut-parleur connecté par des contacts à ressort bondit de l'écran.

Les contacts à ressort sont toujours une bonne chose. Ils assurent quasiment la réussite du démontage.

Le haut-parleur (avec sa protection en mousse) a besoin de l'aide d'un outil d'ouverture en plastique, mais est presque aussitôt retiré.

On dirait que ce petit morceau de mousse est là pour protéger le haut-parleur contre la poussière ou des objets pointus. Mais pour être francs, il a plutôt l'air d'avoir été ajouté après coup.