Anglais
Allemand

Traduction de l’étape 14

Étape 14
Hot pot of coffee! Let's see what the Thunderbolt Display's power supply board can do for us. How about 250 watts of maximum continuous power -- is that enough for you?
  • Hot pot of coffee! Let's see what the Thunderbolt Display's power supply board can do for us.

  • How about 250 watts of maximum continuous power -- is that enough for you?

  • Fun science fact, the "thunderbolts" (AKA lightning) in nature can put out an average of 1,000,000,000,000 watts, that's 4 billion times the output of the Thunderbolt Display's power supply! But lets be fair...lightning bolts are much, much larger than this power supply and last only fractions of a second.

Heiße Kanne Kaffee! Schauen wir mal, was die Stromversorgungsplatine des Thunderbolt Displays für uns tun kann.

Wie wäre es mit 250 Watt maximaler Dauerleistung - ist das genug?

Eine lustige wissenschaftliche Tatsache ist, dass "Thunderbolts" (engl. Blitze) in der Natur durchschnittlich 1.000.000.000.000.000 Watt abgeben können, das ist 4 Milliarden Mal die Leistung der Stromversorgung des Thunderbolt Displays! Aber seien wir fair ... Blitze sind viel größer als diese Stromversorgung und dauern nur Bruchteile von Sekunden.