Anglais
Français

Traduction de l’étape 6

Étape 6
Again, use a coffee filter or lint-free cloth and a drop of ArctiClean Thermal Material Remover to clean any thermal paste residue off the processor surface. Use a new coffee filter or cloth to apply a drop of ArctiClean Thermal Surface Purifier to remove any oils and prepare the surface.
  • Again, use a coffee filter or lint-free cloth and a drop of ArctiClean Thermal Material Remover to clean any thermal paste residue off the processor surface.

  • Use a new coffee filter or cloth to apply a drop of ArctiClean Thermal Surface Purifier to remove any oils and prepare the surface.

  • Allow the processor(s) to dry completely!

Encore une fois, utiliser un filtre à café ou d'un chiffon non pelucheux et une goutte de solvant thermique "ArctiClean Thermal Material Remover" pour nettoyer les résidus de pâte thermique sur la surface du processeur.

Utilisez un nouveau filtre à café ou un chiffon pour appliquer une goutte de nettoyant thermique "ArctiClean Thermal Surface Purifier " pour éliminer touts les résidus d'huiles et préparer la surface.

Laissez le processeur sécher complètement !