Réparez vos affaires

Droit à la réparation

Boutique

Anglais
Allemand

Traduction de l’étape 7

Étape 7
The front camera comes out next,  after we free it from its little bit of adhesive. Time to point our camera at this camera so we can  camera camera camera. The Huawei Mate 9 uses an 8 MP selfie cam with autofocus and a range of features to help you take speedy selfies (in case you need to take a selfie while running to your bus).
  • The front camera comes out next, after we free it from its little bit of adhesive. Time to point our camera at this camera so we can camera camera camera.

  • The Huawei Mate 9 uses an 8 MP selfie cam with autofocus and a range of features to help you take speedy selfies (in case you need to take a selfie while running to your bus).

Als nächstes befreien wir die Frontkamera von ein wenig Klebstoff, dann können wir auch diese entfernen. Richten wir also den Fokus unserer Kamera auf diese Kamera: Kamera, Kamera, Kamera.

Das Huawei Mate 9 verwendet eine 8 MP Selfiekamera mit Autofokus und verschiedenen Features, welche dabei helfen, dass Selfies auch bei schnellen Bewegungen scharf werden (nur für den Fall, dass du einmal das Verlangen verspüren solltest, ein Selfie zu machen, während du auf deinen Bus rennst).