Réparez vos affaires

Droit à la réparation

Pièces & Outils

Anglais
Français

Traduction de l’étape 5

Étape 5
Press the other surface firmly against the exposed adhesive for 20-30 seconds. If you are adhering a screen or a back cover, stack some books on top for a few hours to help the adhesive bond. Be careful to apply even pressure across the surface. Take note of any camera bumps and avoid applying pressure solely on them.
  • Press the other surface firmly against the exposed adhesive for 20-30 seconds.

  • If you are adhering a screen or a back cover, stack some books on top for a few hours to help the adhesive bond.

  • Be careful to apply even pressure across the surface. Take note of any camera bumps and avoid applying pressure solely on them.

Appuyez fermement l'autre élément contre l'adhésif à découvert pendant 20 à 30 secondes.

Si vous collez un écran ou une coque arrière, posez une pile de livres dessus pendant quelques heures pour que la colle adhère correctement.

Faites attention à appliquer une pression égale sur toute la surface. Prenez note des caméras et autres composants qui peuvent dépasser pour éviter d'appuyer juste dessus.