Info : Vous modifiez un tutoriel pré-requis. Toutes les modifications apportées affecteront les tutoriels qui comprennent cette étape.

Anglais
Français

Traduction de l’étape 7

Étape 7
Pull the battery out of the rear case. If your replacement battery came in a plastic sleeve, remove the sleeve before installation by pulling it away from the ribbon cable. When installing the battery, refer to this guide to replace your battery's adhesive strips.
  • Pull the battery out of the rear case.

  • If your replacement battery came in a plastic sleeve, remove the sleeve before installation by pulling it away from the ribbon cable.

  • When installing the battery, refer to this guide to replace your battery's adhesive strips.

  • Perform a hard reset after reassembly. This can prevent several issues and simplify troubleshooting.

Retirez la batterie du boîtier arrière.

Si votre batterie de remplacement est livrée avec une protection plastique, enlevez-la avant d'installer la batterie en la retirant de la nappe.

En installant la batterie, se référer à ce guide pour remplacer les bandes adhésives de votre batterie.

Procédez à un hard reset après avoir remonté la batterie. Il pourra éviter certains problèmes et simplifier le diagnostic le cas échéant.