Info : Vous modifiez actuellement un pré-requis du tutoriel que vous venez de consulter. Toutes les modifications affecteront les 17 tutoriels qui comprennent cette étape.

Anglais
Français

Traduction de l’étape 1

Étape 1
Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
  • Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.

  • Power off your iPhone before beginning disassembly.

  • Remove the two 3.4 mm pentalobe screws at the bottom edge of the iPhone.

  • Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Have replacement seals ready before you proceed past this step, or take care to avoid liquid exposure if you reassemble your iPhone without replacing the seals.

Avant de commencer, déchargez la batterie de votre iPhone au dessous de 25%. Une batterie au lithium peut prendre feu et/ou exploser si elle est accidentellement percée.

Éteignez votre iPhone avant de commencer le démontage.

Ouvrir l'iPhone va compromettre son étanchéité. Soyez donc particulièrement attentif à ne plus l'exposer à l'eau après la réparation.

Enlevez les deux vis Pentalobe de 3,4 mm sur le bord inférieur de l'iPhone.

[* icon_caution] Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
[* black] Power off your iPhone before beginning disassembly.
[* icon_caution] Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Take extra care not to expose your iPhone to liquid damage after completing your repair.
[* red] Remove the two 3.4 mm pentalobe screws at the bottom edge of the iPhone.
[* icon_note] Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Have [product|IF333-011|replacement seals|new_window=true] ready before you proceed past this step, or take care to avoid liquid exposure if you reassemble your iPhone without replacing the seals.