Info : Vous modifiez actuellement un pré-requis du tutoriel que vous venez de consulter. Toutes les modifications affecteront les 32 tutoriels qui comprennent cette étape.

Anglais
Français

Traduction de l’étape 1

Étape 1
Before you proceed, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
Removing the Pentalobe screws
  • Before you proceed, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.

  • Power off your iPhone before beginning disassembly.

  • Remove the two 3.9 mm Pentalobe screws from either side of Lightning connector.

Avant de continuer, déchargez votre iPhone en dessous de 25%. Une batterie lithium ion chargée peut s'enflammer et/ou exploser si elle est percée accidentellement.

Éteignez votre téléphone avant de commencer le démontage.

Retirez les deux vis Pentalobe de 3,9 mm de chaque côté du connecteur de charge Lightning.

[title] Removing the Pentalobe screws
[* icon_caution] Before you proceed, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
[* black] Power off your iPhone before beginning disassembly.
[* red] Remove the two 3.9 mm Pentalobe screws from either side of Lightning connector.