Introduction

Grâce à ce tutoriel, remplacez une batterie usée.

      • Trois vis Phillips 13,5 mm (14,1 mm).

      • Sept vis Phillips 3 mm.

    • Retirez le boîtier inférieur et mettez-le de côté.

    • Retirez les deux vis Tri-Wing de 7,4 mm fixant la batterie au boîtier supérieur.

    • Décollez soigneusement l'autocollant d'avertissement de la batterie fixé sur le boîtier supérieur entre la batterie et le lecteur optique, ce qui révèlera une vis tri-wing supplémentaire.

    • Retirez la dernière vis Tri-Wing Y0 de 7,4 mm fixant la batterie au boîtier supérieur.

    • N'enlevez pas l'autocollant de la batterie.

    • Retirez la batterie du boîtier supérieur à l'aide de la languette en plastique qui y est attachée.

Conclusion

60%

Commencez à traduire ›

It would be nice if you provided a Y1 tri wing bit with the replacement battery you sell.

geoffbowen - Réponse

My battery had swelled, making the triblade screws extra tight. Other than that - silky smooth guide.

Andrew Kegel - Réponse

Great guide. Battery came out smoothly and new battery installed without issue. However, the battery I purchased here only lasted 3 months. I completed all the recommended steps to reset SMC and NVRAM but the battery now only lasts 10 minutes off the charger. Thankfully I kept my original battery and placed it back in the MBP and I’m now attempting to return the battery despite being out of the 30 day return period.

kahlichj - Réponse

Not sure why this is rated moderately difficult. It’s a pretty easy job.

santamaria - Réponse

Voir les statistiques:

Dernières 24 heures : 27

7 derniers jours : 195

30 derniers jours : 866

Total : 71,353