Réparez vos affaires

Droit à la réparation

Boutique

Anglais
Français

Traduction de l’étape 3

Étape 3
By now, we're not even surprised to find the lower case held in place by pentalobe screws. Just ... disappointed. It looks like this new revision has lost its cool—or at least half of it, as we're now down to a single fan.
  • By now, we're not even surprised to find the lower case held in place by pentalobe screws. Just ... disappointed.

  • It looks like this new revision has lost its cool—or at least half of it, as we're now down to a single fan.

  • Apple's holiday redecorating didn't stop there: rearranged cabling, a displaced SSD, and a drastically revised battery now deck these halls.

Nous ne sommes même plus surpris de voir que le boîtier inférieur est fixé par des vis Pentalobe. Juste … déçus.

On dirait que cette nouvelle version a perdu son facteur cool – ou du moins la moitié, puisque nous ne voyons qu'un seul ventilateur.

Les travaux de réagencement d'Apple cet été ne s'en sont pas arrêtés là : le câblage a changé, le SSD a été déplacé, et la batterie radicalement repensée a pris toute la place.